Re: ES-RINKI?

This is a message from Risto Kotalampi <risto@xxxxxxxxxxxxx>

On Thu, Jun 11, 1998 at 10:49:41AM +0300, HPIIRAINEN@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx wrote:
> Vastailen omista kokemuksistani liittyen asiaan;
> Ei toimi ainakaan hyotymielessa. AINOA hyodyllinen ja toimiva ON BKL:n
> yllapitama fmtvdx-postitusryhma (halytyksia ympari eurooppaa ja jasenia) eli
> katso Ilkka BKL:n kotisivut joissa on ohjeet liittymiselle jne.

es-listan "toimimattomuudesta" kommentti:

En ole enaa vuosiin ollut aktiivisesti mukana FUNET:in listapalvelimen
toiminnassa ja olen siirtanyt kaikki listani tanne kotipalvelimelleni
(kotalampi.com). Tama palvelin ei kuitenkaan ole verkossa 7/24, vaan lahinna
06-23 PST. Yoaikaan ei maileja yleensa valiteta eteenpain eika niita myoskaan
vastaanoteta (jonotetaan muualla). En ole nahnyt tata ongelmaksi muille
listoille (tama, HCDX, jne), koska postitukset eivat ole koskaan niin
kiireellisia etteivatko muutamaa tuntia voisi pahimmassa tapauksessa
odottamaan.

FM-kuuntelijoiden kannalta ja es-halytysten kannalta tama on kuitenkin
ongelma, silla parhaaseen keliaikaan aina noin kello 16 SA saakka nopeita
halytyksia ei tule. Eli taman vuoksi en ole suositellut kenellekaan
es-alerts-listan kayttoa taaltakasin.

Risto