Re: DX-lista

This is a message from Mauno Ritola <ritola@xxxxxxxxxx>

Kiitos kaikille onnitteluista! Onnea ja hyviä hermoja tarvitaankin jatkossa!

At 16.19 24.10.1998 +0300, Jorma Mäntylä wrote:
>Ei dx-listassa sinänsä kai mitään vikaa ole - sen olemassaolosta vain
>on tiedotettu heikosti.  Luulisin, että suurin osa verkkoa käyttävistä
>dx-kuuntelijoista ei tiedä koko listasta mitään.

Totta, olikos tästä mainintaa RM:ssäkään; muistelen, että ei. HAA, jos olet
listalla, voisitko laittaa maininnan seuraavaan lehteen? Minusta tämä on
kätevämpi käyttää kuin uutisryhmä.

At 19.31 23.10.1998 +0300, Esa Hänninen wrote:
>Onneksi olkoon, Mauno! Kuulun kyllä listan tilaajiin, mutta koska kuunteluni
>ovat nollassa, ei minulta paljon juttua tänne heru. Enemmänkin aika menee
>KOJE-sivun ja NANW-sivun päivityksessä, joiden lisäksi muita päivitettäviä
>sivuja on koko joukko.

Mahtavaa, että viitsit tehdä työtä muiden hyväksi, vaikka et ehdi itse
kuuntelemaan.

>Oletko ollut yhteydessä JJK:n ja JUS:n kanssa siellä Joensuussa päin?
>Heistäkään ei ole paljon kuulunut viime aikoina.

Soittelin JJK:lle viime lauantaina, kun näytti, että kelit jatkuvat.
Tarkoitus on pitää jatkossa yhteyttä, ellei nämä kuunteluhommat mene aivan
nollaan.

RKO, minulle viestit tältä listalta tulevat kahteen kertaan. Tuleeko
muillekin?
Lisäksi vielä, onko who-toiminto tarkoituksella kytketty pois?

73, MR