Re: vaiheistuslaitteet

This is a message from Mauno Ritola <ritola@xxxxxxxxxx>

At 16.28 22.11.1998 EST, you wrote:

>        Tarkoitatko sitä vanhaa XY phasingia ?

No, en ihan. Sinä ilmeisesti tarkoitan PÄ:n suunnittelemaa laitetta. Nyt on
markkinoilla muutama uudempi (ja pitäisi olla parempi) laite. USA:sta tulee
MJF-1025 & 1026. Niistä on testituloksia nordicdx-sivulla ja jotkut pitävät
sitä ihan ihmelaitteena. Ham-Radio olisi valmis tuomaan maahan, jos ostajia
löytyy, hinta 1100-1300 mk. Tämä joka minulle tulee, on englantilaisen Andy
Ikinin tekemä, ei sarjatuotantoa. Saa nähdä, onko siitä mitään apua.

73, MR