[DX] Vielä viruksista....

IKA kirjoitti:

> [...]

Itse dilittaan kaikki tiedostot tai jos kyseessä on jokin tärkeä tiedosto, tietysti skannaan kohteen ennen kuin kosken siihen.

saatavaa ilmaista ZoneAlarmia. Asennus on helppo ja oletusasetukset auttavat>>>>

Kiitos vihjeestä!!!

PS: harmi, ettet ollut kesiksessä: olisi ollut aika paljon tarinoitavaa.

ARK kirjoitti:

> ollut tyytyväinen Symantecin Norton Antivirukseen, mutta onhan niitä
> muitakin: F-Secure Antivirus, McAfee, Panda jne. Hinta ei päätä huimaa
> Nortonilla, pitäisi lähteä alle 400 mk:n>>>>>

Eihän Sekkuran 5.22:kaan muistaakseni maksa kuin jotain 400-500 markkaa (15 Mb:n tiedosto). Ikuisuuksia DF:n ja F-S:n tuotteita käyttäneenä olen ollut niihin aivan tyytyväinen. Ja päivityksiähän pystyy imuroimaan netistäkin, kun on kerran ostanut oikeudet. Lisäksi käytän BackWebia (n. 6 Mb tiedosto muistaakseni), mikä on kyllä aivan mainio juttu, sillä virusskanneri päivittyy saman tien avattaessa verkko-/puhelinyhteys, ja kone on koko yhteysajan kiinni F-Securen serverissä (jos niin haluaa).

Joka Outlookiin tarttuu, se Expressiin hukkuu. Ja Linuxia hamuilee ;-)

73's de IS

PS: joku oli näköjään jo ystävällisesti lukenut puolestani viimeisimmät postituslistan meilit. Ihme touhua.