[DX] Itsenäisyyspäivän lokia

Terve kaikille,
Itsenäisyyspäivän kunniaksi tuli otettua pidennetty viikonloppu, jota vietin mm. Tampereen kuuntelukämpällä seuraavien asemien parissa:

EUROOPPA

918    7.12    1645
+R Svobodna Rossiya. Alla kuuluu Radio Rossiin ketjuohjelma mutta tämä on vahvempi. VJR/N

1350    8.12    0717
R Györ. VJR/N

1350    8.12    0717
R Szolnok. Ketju-uutiset loppuvat tällä kellonlyömällä, jolloin Györ ja Szolnok antavat omat idinsä. Szolnok on vahvempi ja idaa useammin. VJR/N

1456    6.12    1330
Unid venäläinen oudolla taajuudella. Mainosti Sputnik-lehteä ja Venäjän pankkia. ID:n kaivaminen työn alla. VJR/N

IBERIA

1602    7.12    2300
R Linares. Kauan on tätäkin kytätty UKIssa ja LÅ:ssa. Ja sitten kuuluu Tampereella kuin tyhjää vaan... VJR/N

AFRIKKA

621    8.12    0330
Vo the Arabs, Batra. "Saut al-Arab min al-Qahira". VJR/N

9705,17    9.12    2200
ORTN Niamey. VJR/N

AASIA

1350    8.12    -2130*
DW Gavar. Lopetteli arabiankielisen. VJR/N

1566    7.12    1600
Twin River R. "Idha'at'il-Wadi al-Rafidain". Mysteeri selvisi pikapuoliin PUL:n Eurolog 9/01:n perusteella, kiitos! VJR/N

3280    6.12    1400
Vo Pujiang. VJR/N

3290    6.12    *1400-
CNR2. VJR/N

4000    7.12    1400
Nei Menggu RGD. Komeat tasanidit. VJR/N

4620    7.12    1430
Nei Menggu RGD. Tässä paremmin kuin 4000:lla. VJR/N

4970    6.12    1315
AIR Shillong. Englantia ja paikallis-ID. VJR/N

5925    7.12    2230
Vo Vietnam, Hanoi. HS. VJR/N

6020    8.12    0230
AIR Simla. North Regional Serviceä hindiksi. VJR/N

6380,5    6.12    1230
Tent. Lai Chau BS. VJR/N

7145    6.12    1245
Lao National R. Laon kieltä. VJR/N

11720    9.12    *0329-
+VoIRI Tabriz. Antoi lähetinkeskuksen paikallisidit aloittaessaan. VJR/N

12075    9.12    2310
RFI Vladivostok-Rasdolnoye. VJR/N

15600    9.12    *0000-
DW Vladivostok. Venäjää. VJR/N

ETELÄ-AMERIKKA

1590    9.12    0604
HJIP Nuevo Continente, Envigado. VJR/N

4746,72    8.12    2340
OAZ5B R Huanta 2000, Huanta. VJR/N

9515    7.12    2222
R Novas de Paz, Curitiba. Lähettelee jonkinlaisia yhteislähetyksiä R Marumbyn kanssa. VJR/N

73's VJR