RE: [DX] Web.Listener

Aaarggh. Ja ainakin minua suuresti kiinnostava tieto on että milloin asema lopettaa? Joulukuun lopullako?
Eli onko tämä soittorasia todellakin tulossa häiriköimään jo muutenkin ylikuormitettua (pääkaupunki-
seudun vinkkelistä katsottuna) fm-aluetta? Koitin etsiä tietoa tästä soittorasiasta, enkä löytänyt mitään.

Hyvää joulumieltä kaikille..

73t HPI, pääkaupunki