VS: [DX] MW-tilasto ym...

Hei Jouko.
Kyllä minä ainakin, kaikkeen DX-kansaan kuuluvana, sain kyseisen
tilaston esiin mainitulta webbisivulta. Kiitos Mauno et co. Toinen asia
sitten on, pitäisikö tällaisia tilastoja mainostaa maailmanlaajuisesti,
miksei.
SW Bulletin on mielenkiintoinen, tosin "free-edition" webissä tulee
melkoisella viiveellä. Mutta kun liittomme toiminta vaatii jokatapauksessa
rahaa, mistäpä sitä tulisi jos kaikki olisi vapaasti verkosta poimittavissa,
harva enää viitsisi lahjoituksia suorittaa.
Sinulla tuntuu olevan tuollainen melankoolinen/pessimistinen tunne
siitä, etteikö "tavallisia harrastajia" arvostettaisi liiton piirissä. Ehkä
ei
tule "vow" "great" "hieno sieppaus" kommentteja, mutta ei niitä
yleensä tule "huippukuuntelijoidenkaan" lokauksiin. Me nyt olemme
vain, hmm, suomalaisia. Toiset yrittävät siepata harvinaisuuksia,
vaikka kuunteluolosuhteet saattavat olla vaikeita. Toiset käyvät Lapissa.
Se mikä on "harvinaisuus" tai "hyvä sieppaus" on taas täysin kuuntelijan
olosuhteista kiinni, ja uskon että me kaikki arvostamme tovereidemme
kuulemisia.  Hyvät Joulut ja Uudet Vuodet,
sepusti karmeassa flunssassa
Jari Savolainen JSA
Kuusankoski