[DX] Re: Icom IC-R75

Minulla on ollut Icom IC-R75 parisen vuotta ja olen ollut siihen
tyytyväinen. Aikaisempaan IC-R71:een verrattuna se on kyllä suori-
tuskykyisempi ja tietenkin nykyaikaisempi. DSP-yksikkö kannattaa
hankkia ja se on helppo asentaa itse.
Keskiaaltojen vaimennuksen poiston tekisin mielelläni jos tietäisin
miten se tehdään. Voiko joku neuvoa ? Yahoo ryhmän viesteistä ohjetta
kyllä etsin, mutta en löytänyt.

PEH
Jämsänkoski