-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: dx-bounces@xxxxxxxxxxxxx
[mailto:dx-bounces@xxxxxxxxxxxxx]Puolesta Risto Vähäkainu
Lähetetty: 4. tammikuuta 2005 14:04
Vastaanottaja: dx@xxxxxxxxxxxxxxxx
Aihe: [DX] Taipei Broadcasting Station

Hyvää uutta vuotta dx-listalaisille.

Olen tekemässä pientä juttua Taipei Broadcasting Station -nimisestä
asemasta, joka toimii keskiaalloilla taajuudella 1134 kHz (10 kW). MKA ja
MRI muistelevat, että asema olisi joskus vuosia sitten kuultu Suomessa (MRI
katsoi tilastot 1999 vuodesta nykypäivään ja niissä ei ollut asemaa
lokattu). Olen kiitollinen kaikista asiaan liittyvistä kommenteista ja
mielikuvista, ja jos joku löytää vanhoista mw-tilastoista lokausmerkinnän,
niin aina parempi (jos joku ehtii koluta vanhoja tilastoja, niin voisi myös
kertoa täällä, mitkä tilastot on "turhaan" koluttu).

Tnx!

RV

--
Risto Vähäkainu