[DX] Re: Viime kauden puuttuvat LEM-lokit

[DX] Re: Viime kauden puuttuvat LEM-lokit

Niitä ilmeisesti edelleen siirrellään sähköposteissa ja täydennellään.
Lue esim.
http://www.mail-archive.com/dx@xxxxxxxxxxxxx/msg01985.html kuinka homma
toimii.

Paljonhan tästä on puhuttu. Parempiakin tapoja olisi ... :-)

73!

Risto