Vas: Re: [DX] MD:n virheistä

Mulle ei ole moista koskaan (koputan puuta...) sattunut, vaikka on kaksi
erimerkkistä (Sony ja Sharp) md-soitinta, mutta molemmissa kylläkin sama
tallennusformaatti.

Kannattaa laittaa levykkeen tallenuksenestopäälle - sen luulisi estävän
levykkeen tyhjentymisen!

Muistaakseni nettisivustolla www.minidisc.org on ohjeita, miten menetettyä
sisältöä voi yrittää palauttaa. Käsittääkseni käytännössä kyse lienee TOC:n
(Table of Contents) tyhjentymisestä: varsinainen sisältö on kait levyllä
edelleenkin, aivankuin tietokoneen kiintolevyllä.

73's,
ARK