[DX] Re: AHE tiedottaa

Lainaus Risto Kotalampi <risto@xxxxxxxxxxxxx>:

> SDXL.n ja tämän DX-listan jäsen katson oikeudekseni kertoa mielipiteeni
> ärsytti tai ei. Toki sallin vastaavan muiltakin- henkilöönkin menevän,
> jos kerran ärsyttää.

Ärsyttävää ei olekaan yleensä mielipiteen kertominen, vaan miten tekee sen.
Provosoiminen, huutaminen, v-tyyli jne viittaavat tavallisesti siihen, että
kirjoittajan asia-argumentit ovat vähissä/lopussa. Tuohtuneessa
mielentilassa kirjoittaminen johtaa usein ylilyönteihin, pienikin
miettimistauko auttaa usein.

> [...]
> tulkinnan, että kytket SDXL:n jäsenyytesi tämän listan tilaamiseen.
> Oikaise pois, jos tulkitsen väärin.
>
> Tämä lista ei ole Suomen DX-Liiton vaan Hard-Core-DX.com:n omistama
> lista. Toki listan jäsenistä varmaan suurin osa on SDXL:n jäseniä ja
> liitto kiitettäväst sitä mainostaa julkaisuissaan, haluaisin kuitenkin
> korostaa, että tämä lista ei ole SDXL:n omistama, eikä sen toiminnasta
> päätetä sen toimesta.
>
> Listalle ovat tervetulleita kaikki DX-kuuntelusta kiinnostuneet, eivätkä
> vain SDXL:n jäsenet. Jäsenkirjoja ei kysytä liittymisvaiheessa.

Hyvä kommentti, RKO. Lista on ko. portaalin omistama ja näin ollen RKO:lla
on tarvittaessa oikeus tiukentaa listan moderointia. Normaalisti tietämäni
mukaan moderointi on käytössä vain spammin suodattamiseksi.

SDXL:n hallitus on kiitollinen voidessaan saada käyttää tätä listaa myös
SDXL:n asioiden käsittelyyn ja tavoittaessaan tätä kautta nopeasti ja
kätevästi suuren osan aktiivisimmista jäsenistöstä. Tämä viestinvaihto
tietysti koskee vain SDXL:n jäseniä ja niinpä jäsenten viesteissä on syytä
näkyä vähintään kirjoittajan SDXL -nimimerkki, mielellään koko nimi ja
vaikka jäsennumerokin.

73

RV
--