Re: [DX] Onkos ollus kelintynkää?

Aurinko on tällä hetkellä lähes pilkuton, kun pilkkuryhmä
SP10735 kiertyi Auringon Maasta poispäin näkyvälle puolelle
23.2.2005.  Tätä jatkuu vielä muutaman päivän, sitten ryhmä
tulee taas esiin, mutta uusien ryhmien ilmaantumisen pitäisi
olla vähäistä, ks.

http://sohowww.nascom.nasa.gov/data/realtime/mdi_mag/512/

Viimeisimmässä kuvassa näkyy vain yksi pilkkuryhmä, joka hiljalleen
kääntyy Maan suuntaan.

JM