From: "antti.aaltonen@xxxxxxxxxx" <antti.aaltonen@xxxxxxxxxx>
To: "Jim Solatie" <jim@xxxxxxxxxxx>; "Risto Kotalampi" <risto@xxxxxxxxxxxxx>; "DX" <dx@xxxxxxxxxxxxxxxx>
Sent: Monday, March 07, 2005 10:44 AM
Subject: VS: VS: [DX] ALT tiedottaa/Yleistä äänestämisestä

Moi!

Jim on tässä 100 %:n oikeassa. "Pisteleikkuri" toimii ainoastaan puhtaiden kaapeliverkkoasemien suhteen. AFRTS/AFN ei tällainen todellakaan ole. Lisäksi on otettava huomioon, että AFRTS/AFN on täysin avoimesti mainostanut näitä out-of-band -taajuuksiaan mm. nettisivuillaan. Vaikka nämä taajuudet ovat eräänlaisia linkkitaajuuksia, voidaan katsoa, että ne on ainakin periaatteessa tarkoitettu myös yleisemmin kuunneltaviksi.

Eli ei tässä olla sen enempää ojassa kuin allikossakaan.

73's!

Antti