Re: [DX] Liiton jäsenäänestyksistä ym

Kirjoitin myös jäsenäänestyksestä, eli samasta asiasta keskustelemme.
Mielipiteen kysyminenhän kaikilta olisi erittäin helppoa eikä vaatisi
mitään SDXL:n puolesta. Tulokset ei kuitenkaan olisi välttämättä kovin
luotettavia, sillä äänestäjän jäsenyyttä ei pystyisi tarkistamaan ja
mahdollisuus useamman äänen antamiseen olisi myös mahdollista. Siitä ei
kuitenkaan ole kyse... tuollainen systeemi voisi olla valmiina jo
huomenna. Hyvä jäsenäänestys vaatii myös luotettavan jäsenen tunnistamisen.

Risto