Re: [DX] Vuoden 2005 äänestysmallista

> 1. Aluksi voitaisiin kerätä ehdokasnippu esim. osin Liiton toimielinten
> toimesta (jos siellä aikaa ja halua liikenee) ja osin jäsenten
> ilmoituksilla (kirjeitse Liiton boxiin tai sähköpostitse Vuoden asemalle
> tehtävään osoitteeseen- jolloin turha viestintä ei sotke)

Hei,

Ehdokkaat on myös mahdollista kerätä tuolla samalla systeemillä. Tuossa
ohjelmistossa pystyy luomaan hyvin erilaisia kysymysmalleja, jopa
jatkokysymyksiä perustuen edelliseen vastaukseen. Nyt nähtävillä on vain
list-tyyppisiä kysymyksiä, mutta paljon muitakin on. Katso
http://phpsurveyor.sourceforge.net/questions.php .

Olen myös löytänyt miten systeemin suomentaminen onnistuu. Helppo homma...
eli tästä voimme joskus jatkaa. Seuraavat pari päivää olen luultavasti
aika kiireinen, ja torstaina on lähtö Winter SWL Festivaliin
Philadelphiaan, mutta palaan kyllä asiaan viimeistään palattuani.

73!

Risto