[DX] Re: Fw: QSL 2004 - Jim Solatie

At 22:42 9.3.2005 +0200, Harry Forsblom wrote:

>     Uutta oli aikansa seuraajan eli tavallaan muita keskimäärin paljon
> paremman tämän hetken DX-ilmapuntarin Jimin selonteossa se että Serbia
> vastaa, vieläpä hyvin.

Viime vuosina melkein pelkästään ULA-raportteja lähettäneenä yhdyn
näkemykseen serbeistä hyvinä vastaajina. Raporttien määrään suhteutettuna
viime vuosien parhaan vastausprosentit ovat minulla Bosniasta ja Serbia
tulee kärkipäässä vain hiukan jäljessä. Kepittävät esim. takavuosien varmat
vastaajat Saksan ja Itävallan. Suurin ongelma ex-jugoja ja muitakin
Balkanin asemia raportoidessa on asemien oikeiden yhteystietojen läytäminen
ja raportin saaminen perille asemalle asti.

Jouni