[DX] Palstan ilmestymisestä

  Moi,
  Kuullut asemat palsta on ilmestynyt harvakseltaan osin aika vähäisten ilmoistusmäärien ja pääosin oman riittämättömyyteni (monenmoista tekemistä tuntuu riittävän liiaksi astikin) takia.

  Ilmoituksia voi ja kannattaa kuitenkin lähettää kaiken aikaa (mitä enemmän sen parempi). Työstän niistä sitten palstoja sitä mukaa kuin aineistoa tulee ja saan valmiiksi.
  Seuraavassa numerossa 3/05 palsta jo kuitenkin löytyy.

  Positiivista palautetta olen saanut monilta palstalle osallistuneilta, joten jatketaan ja pidetään palsta eläväisenä. Ja uusia ilmoittajia- osallistuja sopii aina mukaan.

  Joten viesteilkää Kuullut Asemat- asianne osoitteeseen kuullut@xxxxxxxx

  Mieluiten otan ilmoitukset sähköisessä muodossa e-mail, word (rtf) tai excel- muodossa, sillä editointi käy tällöin näppärästi, eikä minun tarvitse raapustaa omia kirotusvireitäni ,O) itse palstalle.

  Kommentit palstan pistelaskukäytännöstä yms. ovat myös tervetulleita kyseiseen osoitteeseen (toki muuallakin asiasta saa -minun puolestani- vapaasti keskustella)

  Parhain terveisin,

  Alpo Heinonen