  From: "Jari Savolainen" <jari.savolainen@xxxxxxxxxxx>
  To: "DX" <dx@xxxxxxxxxxxxxxxx>; "Mauno Ritola" <Mauno.Ritola@xxxxxxxxxxxxxxx>
  Sent: Wednesday, March 16, 2005 1:33 PM
  Subject: [DX] Oulu 433

  Tuo Oulun taajuus oli tosiaankin keskellä
  meriliikenteen sähkötysaluetta. Minkähän takia
  sitä pidettiin tuolla jaksolla niin pitkään, taisi
  lopettaa lähetykset vasta joskus 70-luvun lopulla.
  Oliko tuon ajan kotiradioissa pitkäaaltoalue noin
  laaja (-433) tai alkoiko mw alue kenties noin alhaalta?
  Luulisi ettei esim. 70-luvulla tuon jakson kuuntelijoita
  pahemmin ollut (pl. DX-kansa).
  73, JSA