Re: [DX] Aloite suomalaisten pistelaskennasta / "mattimyöhäset" mukaan

Re: [DX] Aloite suomalaisten pistelaskennasta / "mattimyöhäset" mukaan

HAR

Kannatan kyllä esitettyä pistelaskennan uudistusta, mutta en kannata
perusteluja. Pistelaskennan perusteluna ei mielestäni saa olla
radioaseman formaatti Yleisradio/kaupallinen asema niinkuin
tekstiluonnos antaa ymmärtää. Myös pelkästään Yleisradion alue-/
paikallisohjelmien olemassaolo olisi riittävä perustelu muutokselle.

Todettakoon, että olin samaa mieltä jo silloin, kun aikaisemman
käytännön mukaiset YLEn alue-/paikallispisteet poistettiin.

Siis: nimi  listaan, mutta perusteluun täsmennys.

Terveisin

Sven-Erik Hjelt
Oulu
(SEH - SDXL 443)

PS: olen lähdössä matkoille ja luen sähköpostia seuraavan kerran vasta
2005-03-24.

  Tervehdys kaikille listalaisille!