[DX] Re: DX Lukemisto, Vol 27, Aihe 63

Muistutukseksi vielä: FM:ää voi saada kuulumaan
myös AM:llä, ja päin vastoin.
Itse kuuntelen nykyisin Turun säätietoja FM-
modella n. 130 MHz, kun AM:n herkkyys ei
jostain syystä aina riitä Kenwoodissani noilla
taajuuksilla Naantalissa asti.
Kun virittää vähän sivuun, niin AM:n saa
kuuluviin "rahisevalla" äänenlaadulla.

FM:ssähän ei ole "kantoaallon sivulle
levittäytyvää" informaatiota, joten tuo
SSB:llä etsiminen voi olla hankalampaa.