Re: [DX] Pistelaskenta

Ja minä myös. Samaa mieltä kuin JMS ja MKA.  Kyllä DX-kuuntelu
on muutakin kuin pisteidenlaskentaa.  Mutta, jos Suomi kuuntelu
(vaikka maston alla), QSLien keräily ja pisteiden laskenta on jostakin
mukava harrastus ja lisää mielenkiintoa dx-ää kohtaan, niin mikä
siinä.  Jotkut jopa kuuntelevat Afrikan ja Aasian outoja kieliä ja
pitävät sitä mielenkiintoisena.
73's jhy