Re: [DX] Kantoaalto on hyva lehti!

At 12:29 2.9.2005 +0300, Vesa Hienonen wrote:

>Itse sain lehden jo eilen. Olen tällä palstalla ennenkin kyllästymiseen
>asti hehkuttanut Kantoaalto-lehteä

En minä ole vielä kyllästynyt :-)

Kantoaallosta sen verran että lehteä saa toki avustaa myös muualta kuin
Pirkanmaalta (ja pirkanmaalaisille kuuntelijoille avustaminen on suorastaan
velvollisuus). Matskua ei ole koskaan liikaa, josta johtuen stopdatet
tuppaavat aina liukumaan. Mitään Radiomaalman kilpailijaa ei ole tarkoitus
tehdä, mutta toiset tekstit saattavat sopia paremmin "pienempään
formaattiin" ja Kantoaallon parhaita paloja voidaan aina julkaista
Radiomaailmassa.

Minulla on uusinta numeroa vielä muutamia kappaleita, joita saa laittamalla
minulle sähköpostia ja tilaamalla loppuvuoden lehdet (2 numeroa 6 euroa).
Tilausohjeet saa mailitse.

Jouni Keskinen