[DX] Latvian pistelaskenta kummastuttaa!? Apu-va ALT!

[DX] Latvian pistelaskenta kummastuttaa!? Apu-va ALT!

Latviasta vielä, jotta asia menisi monimutkaisemmaksi.
Minulla on plakkarissa seuraavat QSL:lät nyt Latviasta:

576 Latvijas Radio HS/Radio Caroline
(raportoitu molemmista ohjelmista)

945 Radio Divi, Riga

1350 Latvijas Radio HS/Radio Caroline
(raportoitu molemmista ohjelmista)

5935 Radio Caroline/Latvia FS
(raportoitu Carolinen ohjelmasta)

Olen kuunnellut Carolinen ohjelmaa kolmelta Latvian Radion taajuudelta eli 576, 1350 ja 5935. Samoilta taajuuksilta olen kuullut ja raportoinut myös Latvian Radion kotimaanpalvelun. Mitenkä monta pistettä näistä oikein saa? Voisiko ALT ottaa vihdoin kantaa näihin latvialaisiin, kun yksinkertaisena kuuntelijana en asiaa ole vielä oikein sisäistänyt.

Meneekö näin:

576 antaisi Latvian HS-pisteen ja Latvian maapisteen
945 antaisi Divin asemapisteen
1350 mites tämä menee, kun on rapsattu molemmista ohjelmista? saanko Carolinen pisteen tästä?
5935 antaisi Latvian FS-pisteen, koska on FS-lähetin, jota Caroline vuokraa.

73 HAR

Luukku Plus paketilla pääset eroon tila- ja turvallisuusongelmista.
Hanki Luukku Plus ja helpotat elämääsi. http://www.mtv3.fi/luukku