[DX] Wanhoja lehtiä OSTETAAN hyvään kotiin.

[DX] Wanhoja lehtiä OSTETAAN hyvään kotiin.

Moi, Jahas enpä tiedä onko yksityisomistus- vai kerho sijoituspaikkana parempi??

Omasta DX-Kuuntelija-kokoelmastani puuttuu vain jakso 1958-1964 (pari alkuvuosikymmenen lehteä kyllä on ja hiukan yli puolet v. 63-64. Joka tapauksessa kaikki olen ihan kovalla valuutalla (=markoilla!) hankkinut. Tutkimustyötä aineistolla tehdään ja alun perin on ollut tarkoitus, että kuuntelijakaartikin voisi aineistosta jotain iloa jollain tapaa saada.... No, saas nähdä ehtiikö mitään....

Kysyin näitä nyt SEH:n ilmoituksen johdosta, mutta häneltä kyseisiä vuosikertoja EI varastoista löytynyt...

JOTEN JOS SINULTA LÖYTYY DX-kuuntelijan v v. 1958-1964LEHTIÄ/ VUOSIKERTOJA, niin tarjoa!  (Siis oletusarvolla, että olet niistä luopumassa.)

73 AHE Rovaniemen mlk

Re: [DX] Vanhoja lehtiä Email Article To a Friend View Printable Version
Wednesday, September 07 2005

FinnishDX
Hei,
Kiitos SEH viestistä.
Voitaisiinko nämä lehdet pelastaa jotenkin?
TreDXK:n tiloihin nuo varmaankin mahtuisivat mutta 15.9 mennessä ei kukaan
meistä poikenne Oulussa...
Voiko joku paikallinen ottaa ne hoteisiinsa ja sopivalla ajalla
katsottaisiin mitä voidaan tehdä?
Porukkaa kulkee (allekirjoittanut mukaanlukien) Lappiin talven mittaan
peditionille ja ellei
Oulusta löydy loppusijoituspaikkaa, joko minä tai joku muu voisi napata ne
kyytiin.

Eli ei ainakaan paperinkeräykseen, ei.

VJR