-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: dx-bounces@xxxxxxxxxxxxx
[mailto:dx-bounces@xxxxxxxxxxxxx]Puolesta Risto Kotalampi
Lähetetty: 15. syyskuuta 2005 19:29
Vastaanottaja: Suomalaisten DX-lista
Aihe: Re: [DX] Herra Kaunisparta

Hei,

Tämän BB:n toimia voi olla aika vaikea lopettaa, mutta tiedottaa siitä
pitäisi ja ehkä painostamalla asiaan saisi muutoksia aikaan. Olisiko
yksi keino se, että herran toimista kirjoitettaisiin informatiivinen
webbisivu (kansainvälisin toimin) eri kielillä ja harvinaisien asemien
tapauksissa raporttin voisi asemalle mainita, että jos saat raportin
BB:lta, katso webbisivua niin tiedät mistä on kyse. Tarjoan kyllä
sivutilaa hard-core-dx.com:sta jos tekijöitä löytyy ja samat sivut
saisivat muutkin kopioida omille webbisivuilleen.

Paljon muuta kuin asiasta tiedottamista asemille ja DX-kuuntelijoille ei
liene tehtävissä? Toki instanssit, jotka ko. toimintaa tukevat voisi
pistää boikottiin.

73!

Risto

PS. Olen Suomessa 7.-18.10. Onko tuolle ajalle mitään DX-toimintaa
kenelläkään tiedossa?