Vas: Re: [DX] Liikkari preselektori myynnissä.

Vas: Re: [DX] Liikkari preselektori myynnissä.

Mulla on sellainen käsitys, että näitä kaupallisia preselektoreita on
hyvin vähän kotimaisten (aktiivi)kuuntelijoiden käytössä. Useimmat käyttänevät
mw-preselektoria mallia Rolle tai mw/sw-preselektoria mallia "Rautaruukki".
Molemmat mainioita laitteita, kunhan oppii tunnistamaan niiden huonot puolet.

Toisaalta näistäkin ollaan luopumassa ja moni on siirtynyt käyttämään
laajakaistaista preampparia (etuvahvistinta), mallia Wikander. Mulla itsellä on
käytössä em. preamppari aktiivisplitterillä varustettuna, rakennettuna kahdeksan
antennin jakoboxiin. Lisäksi molemmat em. mainitut preselektorit varalaitteina.

73s,
ARK