[DX] Liikkari preselektori myynnissä.

On 14 Oct 2005 at 13:44, Ari Kilponen wrote:

> Mulla on sellainen käsitys, että näitä kaupallisia preselektoreita
> on hyvin vähän kotimaisten (aktiivi)kuuntelijoiden käytössä.
> Useimmat käyttänevät mw-preselektoria mallia Rolle tai
> mw/sw-preselektoria mallia "Rautaruukki". Molemmat mainioita
> laitteita, kunhan oppii tunnistamaan niiden huonot puolet.
>
> Toisaalta näistäkin ollaan luopumassa ja moni on siirtynyt
> käyttämään laajakaistaista preampparia (etuvahvistinta), mallia
> Wikander. Mulla itsellä on käytössä em. preamppari
> aktiivisplitterillä varustettuna, rakennettuna kahdeksan antennin
> [...]

Tervehdys,

ostin Palstar MW550P pressun talvella ja siitä on hyvät kokemukset
etelän olosuhteissa. Late (LN) käytti tätä kesän pediksellään ja piti
myös laitteesta. Hyvää tässä toteutuksessa on se, että
laajakaistavahvistin kytketään päälle ensin ja jos se ei riitä
kytketään sen perään vielä pressu. Kirjoitan, kunhan ehdin tästä
raportin johonkin tulevaan RM:aan.

terveisin,

MKA

Martti Karimies,