Re: [DX] HCVS2 Radio San Francisco, Quayaquil

Re: [DX] HCVS2 Radio San Francisco, Quayaquil

Taisi allekirjoittanutkin kuunnella samaa asemaa Ruovedellä - tosin 04-05 UTC välillä. IDi on vielä varmistamatta (kuului juuri heikoimmassa kohdassa), mutta tämä uskonnollista puhetta ja musiikkia lähettänyt om tuskin mikään muukaan.

Osaisivatko kokeneemmat lattarikuuntelijat muuten sanoa mikä asema lähettäisi 'La Voz de Liberacion'-ohjelmaa taajuudella 1070, kuului tänä aamuna sekin. Laulu-IDissä olen kuulevinani 'Radio Dos', mutta ...

73 de PUL