[DX] Vas: Re: Vs: Re: Perjantaiaamun kelit

[DX] Vas: Re: Vs: Re: Perjantaiaamun kelit

Splittereistä: mulla on käytössä antenninjakoboxi kahdeksalle antennille,
jossa sisäänrakennettu aktiivisplitteri (= preamppari mallia Wikander ja
splitteritoroidi). Langoitettu siten, että split päällä jakaa saman signaalin
molempiin ulostuloihin. Split bypass-asennossa 1-ulostuloon signaali siitä
antennista (tai useasta), jonka vipukytkin yläasennossa, ja 2-ulostuloon siitä antennista, jonka vipukytkin ala-asennossa.

73's,
ARK

PS. Länsirannikon kelit jatkuu vielä puolenpäivän aikaan. Viimeisin idattu 1290 KUMA.