Re: [DX] Vs: Re: Vs: Re: sunnuntain kelit

Re: [DX] Vs: Re: Vs: Re: sunnuntain kelit

Eikös röntgensäde etene valon nopeudella eli tuloaika olisi melko
paljon lyhyempi?

SEH

21.10.2005 kello 13:08, Tarmo Kontro kirjoitti:

  Siis Xrays? Jotka ovat näkyviä "purkauksia". Nuo pienet ovat
mitättömiä eikä vaikutusta. Ymmärtääkseni Xrayt tulee lähellä näkyvän
valon aallonpituudella nopeasti ja vaikutus sitten, kun hiukkaset
saapuvat (1-3pv) - mutta näistä pienistä ei tule mitään verrattuna
lievään Cor.holen aiheuttamaan hiukkasmäärään, joka sekin jäänee nyt
vaimeaksi.