Re: [DX] Viikonlopun kelit Bromarvin näkökulmasta

Re: [DX] Viikonlopun kelit Bromarvin näkökulmasta

Tuohon alla olevaan kommentti: su 23.10. oli todella hyvät NA-kelit.
Pääsin mukaan klo 0400Z, mutta jouduin lähtemäään matkalle
0600 aikaan eli ehdin kuunnella vain parisen tuntia pakkaamisen
ja siivoamisen ohessa.  WJR 760 kuuluminen hälytti kelien suunnan
ja niinpä laitoin minidiscin nauhoittamaan 1130 kHz, ja kuinka ollakaan
se kauan toivottu WDFN meni korvakuulolta nauhalle id:n kera.  Löytyykö
kahvinkeiton ja tiskaamisen ohessa tehdyltä nauhalta sitten raportin
aineksia, on sitten myöhemman ajankohdan juttu.
Kaikenlaista kiinnostavaa kuului.  Kukahan soitteli jazzahtavaa 1570,
entä uskonnollinen 1410?  1210 kuului ilmeisesti taas VOAR, samaan
aikaan 750 ilmeisesti CBGY//640.  680 kuului uutisia, CFTR vai WRKO?
Kovin on muuten erilaisia asemia kuultu jo Oulun korkeudella kuin
täällä etelässä.
Jos keli jatkuu, kuten Jim ennakoi, repikäähän asemia.  Olen
työmatkalla ja kokouksessa ja pääsen radion ääreen vasta tiistaina.

JM