Re: [DX] Maanantaiaamun

Jep. Niinkuin USAssa sanotaan: asemat ovat 'ruskistumassa' ('browning').
Kuuntelin juuri tunnin verran XEAI 1470 Radio Formulaa netistä ja sen perusteella voin päätellä, että asema jota kuuntelin 'oikeasti', ei ollut XEAI. Asema näyttää lähettävän joka yö tuohon aikaan samaa ohjelmaa 'Formula de la Noche'.  Ja sen formaatti sisältää runsaasti puhetta, kun taas kuuntelemani asema lähetti lattarityyppisesti tauotonta musaa ja lyhyitä kuulutuksia silloin tällöin.
Olen aikaisemminkin käyttänyt aseman tunnistamisessa samaa keinoa, eli kuunnellut sitä netistä myöhemmin samaan aikaan kuin alunperin radiosta (raporttiin detaljit tietysti alkuperäisestä radion kautta kuullusta ohjelmasta). Oma moraalini on tällaisen sallinut. Mitenkäs muut? Onko mielipiteitä?

73 de PUL