Re: [DX] VS: Radio Santa Cruz AM 1410 khz

Re: [DX] VS: Radio Santa Cruz AM 1410 khz

Hei vbaan kaikille!

Jari otti esiin kysymyksen vanhoista vastauksista. Hän itse asiassa
tuntee minun tapaukseni, joka ei ole suoranaisesti QSL, mutta
eräänlainen vastaus kuitenkin ja tulkoon siksi kerrotuksi  tässä.

Kuuntelin ja raportoin keväällä 1956 Pauligin sponsoroiman
radiolähetyksen Tangerin kautta. Ohjelman oli tuottanut mainostoimisto
Erva-Latvala, joka myös vahvisti kuuluuvuusraportin ja valitti samalla,
että arpaonni ei ollut suosinut minua 0.5 kg:n kahvipaketin muodossa.

Jarin valmistellessa juttua Radiomaailman oli puhetta tästä ja
muistakin sen ajan Tangerilaisista. Jari selvitti asiaa myös Pauligin
päässä, jossa ei ollut mitään tietoa ao. ohjelmasta. Lähetettyäni
Jarin pyynnöstä skannatun kopion vastauskirjeestä ja sen liitteistä,
posti toi muutaman viikon kuluttua runsaan 2 kg:n paketin Pauligin
kahveja ja mausteita!

Vastaus siis ohjelman sponsoroijalta hyötysuhteella 4:1 ja aikaa ei
kulunut kuin 49 vuotta ja 4 kk. Kuka panee paremmaksi?

Olen samaa mieltä, että "ylipitkät" vastausajat ovat eräs harrasteemme
suola!

73
SEH

  Heh, nämä ovat eräitä DX-kuuntelun iloja, kuten myös HS