Re: [DX] Vs: MP3/kelit yms höpinää

Heps

joissakin mp3-soittimissa raitojen määrä/tiedostokansio on rajattu,
muistaakseni itse käyttämässäni IRiverissä tuo määrä on 255
raitaa/tiedostoa. Tosin kun tämä määrä täyttyy, luo laite
automaattisesti uuden kansion ja jatkaa siitä. Muuten todella näppärä
peli.

Tänään posti kantoi sitten Winradion kotiin, saas nähdä miellyttääkö ja
mikä on vertailutulos AOR'ään.

Aamun keleistä sen verran, että terävä piikki joskus 05 UT jälkeen kyllä
oli, mutta kovin nopasti asemat myös katosivat. orinocoa ja CA:ta tuli
pidempään. Toisaalt, ihan hyvä aamu mulle, sillä mm. KMOX, joka aiemmin
on jäänyt raportoitua tuli nyt sit hoidettua.

73s

JNU

Moro;

> Lidlin tuotteista puheenollen:
> Ostin sieltä aikoinaan lapsille MP3-nauhurin 20 Gigaa (about 200eur.).
Siinä on line-in, joten lasten hylättyä tuon (ottamatta sitä lainkaan
käyttöön huonon käyttöliittymän vuoksi ja siirryttyään suoraan
iPod-aikaan) olen siihen nauhoitellut dx-iä. Tilaa riittää; tietääkö
kukaan onko mp3-filellä mitään maksimäärää ? 20 Gigaan nimittäin mahtuu
aika paljon...
> 73 tk

> Hannu toki kannattaa Lidlissä käydä.Saat sieltä suomalaista
maitoa,lihatuotteita,ym
> toisin kuin ns suomikaupoista ja mikä parasta puoleen hintaan k -ym
verrattuna.
> Jotku Suomessa ajelee jopa sakemanniautoilla,joten ei se ole synti
käydä edullisissa kaupoissa.
>   esko;))
>
> Hannu Romppainen <hannu.romppainen@xxxxxxxxxx> wrote:
> Tarrojen lisäksi olen minäkin kokeillut irtokirjaisimista tehtyä
leimasinta. Ostin sellaisen halpamallin Lidlistä (jossa en muutoin asioi
lainkaan) lehtitarjouksen perusteella. Maksoi muistaakseni noin 10 ?.
Kirjaimet mahtuvat neljälle riville. Mustettakin tuntuu yhä piisaavan.