Re: [DX] Vs: Minidisc-ongelma Heeeeeelp,please....!

Re: [DX] Vs: Minidisc-ongelma Heeeeeelp,please....!

Terve,

>Itse teen md:n välitallennuksen tunnin tai parin välein mahdollisen sähkökatkoksen
>varalta!

JUS ainakin muistaa kuinka toimia tällaisissa tapauksissa, itselläni taitaa olla kotona tuosta "keissistä"

printtikin, mutta se on taas kotona eli kuinka palauttaa levy ns.takaisin..(tjsp).

ARK: Näin MD-laitetta ei-omistavana kiinnitin huomioni tuohon VÄLITALLENNUS-sanaan. Mitä tarkoitat?

Onko MD-levy jotenkin "avoin" / riskialtis niin kauan kun nauhoitus on päällä ja et lopeta sitä jollain komennolla?

Eikös tallennettaessa MD:llä se levylle menevä "pysykään" siellä ilman tätä välitallennusta?

Kait joskus pitäis MD hankkia..pitäis ja pitäis..:(

 HPI :)