Re: [DX] Minidisc-ongelma Heeeeeelp,please....!

Re: [DX] Minidisc-ongelma Heeeeeelp,please....!

Moi, Kiitokset infosta ARK, JUS ja PUL. Kokeilin molempia esitettyjä menetelmiä -tuloksetta valitettavasti. Toki tein uuden avastaavan "epätäydellisen äänityksen", jotta varsinaiseen kohteeseen voisi käyttää sitten sitä toimivaa systeemiä-

PUL oli oikeassa siinä suhteessa, ettei mitään TOC.kirjoitusta ole ehtinyt levylleni tapahtua.... Jos oisi ongelmaa ei olisikaan. Noita virhepoistoja on silloin tällöin tullut tehtyä, mutta palautusta en ole koskaan kokeillut, vaikka joitakin harmittaviakin hävityksiä olen nimenomaan kannettavilla (ouuttellisen manuaalien lukenmisen takia).

Pöytäkoneeni on vanha JE-510-malli ja käsittääkseni se ei kykene kyseisiin palautuksiin, vaan tarvitaan modermnimpi malli. Jos joku onnistuisi kyseisen yempun tekemään, niin tieto olisi minulle kullanarvoinen -ehkä useammallekin listan lukijalle?

No, ei tästä tuon enempää- h'vinneitä asemia, joita kaipaisin takaisin olivat ainakin 850 lattari (unid sillä hetkellä) ja taajuuden 1000 kHz Radio Mil, joka oli minulle uusi mukava kuultu (=lienee kuitenkin aivan tavalliseímpia venezolaanoja). Osan menetetyistä onnistuin kuuntelemaan uusiksi, mutta ainakaan noita en...

73'

AHE