[DX] Kuunnellut asemat Online logiin

Tällä hetkellä kaudelta 2005-2006 on Online logiin laitettu kunkin itse
syöttämien lisäksi kaudelta 2005-2006 FSDXF:n lokaukset ja melkein kaikki
LEM-lokit. Kaksi LEM-lokia on RKO:lla 'jonossa' odottamassa. Käsittääkseni
LEM-lokeista on vielä kokonaan julkaisematta LEM215, LEM225 ja LEM226.
Pyytäisin lähettämään ne, kuten muutkin isommat lokimäärät ao. ohjeen mukaan
muotoiltuina ao. osoitteeseen. Pienet määrät toivoisin syötettävän suoraan
OLL:ään. Jos isojen lokien muotoilu tuntuu ylivoimaiselta, ne voi lähettää
minulle (mieluiten Excelinä) niin formatoin ja toimitan ne eteenpäin.

Saisiko tämän tiedoksi niille clusivelaisille tai muuten asemia lokanneille,
jotka eivät ole tällä postituslistalla?

"Suomen DX-Liitto suosittelee, että kaikki DXclusiveen säännöllisesti
lokaavat käyttäisivät www.hard-core-dx.com -osoitteesta löytyvää Online
Logia, jolloin myös lokausten tilastointi menee kätevästi. Peditionlokien
massasyöttöön on nyt myös saatu toimiva työväline, ks. ohjeet osoitteesta
http://www.mail-archive.com/dx@xxxxxxxxxxxxx/msg05340.html (peditionlokien
lähetysosoite on lokit at kotalampi.com)."

73, MR