Re: [DX] PC:n aiheuttamat hÃiriÃt

Jos vika on edelleen aktuelli, vikaa voi yrittää korjata imuroimalla ao.
poweri huolellisesti, kaikkien tuuletusreikien kautta. Powerissa voi olla pölyä
ja yhdistyneenä mahdollisiin olemattoman pieniin turvaväleihin voi aiheutua
pientä läpilyöntiä...

(Tai sitten joku on ostanut halvimman mahdollisen kloonikokoonpanon ja
ihmetellään tällaisia vikoja...)

Toinen vaihtoehto ostaa uusi poweri: yleensä HEC:n, Seventeamin, Compucasen ja
Enlightin powerit ovat hyvätasoisia. Jos ostat liikkeestä, pyydä
palautusoikeus.

73's,
ARK