Re: [DX] vielà kerran QSLstÃ

Moron!

Erinomaisia ehdotuksia JHY ja TK, olen aivan samaa mieltä kanssanne (paitsi, että KVI ei v. 1984 lähettänyt QSL:n mukana noin vöyräitä lisukkeita)! QSL:ien keruu on ollut kivaa ja jatkuu vieläkin, mutta tuskin voi enää olla koko dx-toiminnan kulmakivi, paitsi osalla meistä yksilötasolla, mikä sekin on täysin ymmärrettävää ja kunnioitettavaa puuhaa.

Myös SDR on tullut jäädäkseen ja antaa mm. järjestelmälliseen kelien tarkkailuun ja jopa tutkimiseen mahtavia mahdollisuuksia. Mutta kuten TK toteaa, kilpailuissa (ml. uusi lokauspohjainen  rankki), SDR ja yhden kanavan live-kuuntelu ovat tietenkin eri sarjassa.

73 JVH,
yhä telemark-kuuntelija