Re: [DX] Tietokoneita

Sorry, tuli listalle tuo Karille menevä posti.
73 tk

Terve!
SDR-radion perään riittäisi tuollainen HP; voiko laitteen testata -
toimivuutta tulisi olla. Voiko samalla koekuunnella Skantia?
Olen näillä kulmilla nyt to-pe, ensi viikollakin ainakin ma,ti,to

73,Tarmo

Tarmo Kontro
Kymenlaakson AMK
University of Applied Sciences
PL 9
FIN-48401 Kotka
+358 44 7028 342
fax +358 5 2208209

Annetaan n. 10kpl HP Vectra VL400 Pentium III koneita (1GHz)
harrastuskäyttöön.

Koneet on poistettu toimivina, mutta saattaa niissä seisokin jäljiltä
olla jotain vikaakin. Pakettiin saa tarvittaessa näppiksen ja
hiirenkin,
mutta ei monitoria.

Koneet ovat Kuusankoskella noudettavissa yksin kappalein tai
useampikin

kerralla. En lähettele niitä hankalan pakattavuuden takia.

Ottakaa yhteyttä

Kari

and/or modified under the conditions set down in the Design Science
License