Re: [DX] Taajuudet 1627 ja 1638 kHz +- 3 kHz?

Re: [DX] Taajuudet 1627 ja 1638 kHz +- 3 kHz?

1692 kHz = 2 x 846 kHz
ainakin tuollaista venäläisen harmoonista olen kuullut. Se ei liene nyt
kyseessä.
Kreikkalaista musiikkia soittavia piraatteja kuuluu usein, samoin
hollantilaishumppaajia.
Ovatko ne kaikki edes keski-eurooppalaisia? Ainakin hollanninkieliset
tulevat joskus hirmuisella signaalilla niin että "sylttytehdas" voisi olla
lähempänäkin.
Puhuivatko ne kreikkalaismusiikin soittajat venäjää (idän kieltä) vai
kreikkaa (etelän kieltä)?

73! JTS