Re: [DX] Harraste on kaukana metsässä?

----- Original Message -----
Sent: Thursday, November 08, 2007 9:33 AM
Subject: Harraste on kaukana metsässä?

Pieniä korjauksia editointivaiheessa syntyneeseen asiakokonaisuuden hajoamiseen.....
HARRASTEPÄÄTÖKSISTÄ: (EN:lle)
.... Jos et rivien välistä ole kyennyt lukemaan, niin kerron nyt ihan sinua varten suoraan, että niin aiempien kuin tämänkin harrasteen muuttamispäätökseni takana on eräitä toistaiseksi sovittamattomia ristiriitoja :
1) minua ei miellytä kaikki nykyisen KILPAdx-kuunteluharrasteen  päätökset ja toimintatavat, (jotka mielestäni ovat se viimeinen naula kuuntelun/raportoinnin/QSL-keruun arkkuun =mm. SDR:n mukanaan tuomat "lieveongelmat" miehittämättömät automaattitaltioinnit ja sen mukanaan tuomat massaraportoinnit ja asemien mustuminen lopputulemana)
2) ala-arvoiset henkilöön menevät heitot ja kategoriointi ilmiselvästi "musta tuntuu"- menetelmällä
3) harrasteen eliitti/ paarialuokkajako, joka oikeasti estää harrasteen monipuolisemman kehittämisen...
4) ahdistavaksi muodostunut "snobbailu" kaikessa mahdollisessa. =tuntu, että kyseessä on kiireinen viimeistä piirtoa myöten säännelty liukuhihnateollisuus, ei avartava ja mielenkiintoinen harraste.
4) JA TÄRKEIN ON henkilökohtainen väsymiseni edelläolevaan oravanpyörään...

Mutta noista asioista ei minun nähdäkseni tarvitse enää sen kummemmin keskustella, koska harrastajajoukko ilmeisesti on tyytyväinen tilanteeseen. -Tämä sepustukseni pyrki olemaann vain tarkennus sinulle Esko, joka ilmeisesti pyrit viestimään jotain joko minulle itselleni tai sitten haluat varoittaa muita tämän suomalaisen dx-listan jäseniä "pahuuksistani".

Omalta osaltani pyrin keskittymään (mielestäni) olennaiseen eli omaehtoiseen kuunteluihini ja keräilyihini ja kaikenlaiseen iloiseen radiohistorian, nykypäivän ja ehkä tulevaisuudenkin iloisiin tapahtumisiin

Kaikkea hyvää kaikille, tv,
Alpo Heinonen, Kainuu/Lappi