Re: [DX] Meilaatko perjantaina?

Quoting Jorma Mantyla <jmantyla@xxxxxxxxxx>:

> Sattuipa Hesarin nettisivulta luettavaksi juttu, jonka
> mukaan monissa yrityksissä on siirrytty sähköpostittomaan
> perjantaihin.  Syynä on kyllästyminen roskapostitulvaan,
> mikä taas on alkanut nostaa perinteisen kirjeen merkitystä.
>
> Entäpä jos dx-raporttisi meni asemalle, kun siellä oli "E-mail
> free friday" ?
>
> http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/S%C3%A4hk%C3%B6postin+merkitys+pienenee/1135231819047
> http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/S%C3%A4hk%C3%B6postiton+perjantai/1135231819045
>
> JM

Jos perjantaina ei käydä sähköpostilla, niin onhan se kertynyt posti
siellä sitten maanantaina odottamassa. Eihän se minnekään häviä!
Vai tuhotaanko se?

Minä kyllä laitan kaikki raportit asemille perinteisen postin
(itellan) kautta. Dario Monferini kerran mainitsi minulle, että
elokuussa ei kannata laittaa raportteja italialaisille, sillä
lähes kaikki ovat lomalla. Ihmettelin tässäkin sitä, että eikös
ne kirjeet sitten ole odottamassa syyskuun alussa siellä asemien
työntekijöiden pöydillä. Ei luulisi niiden minnekään häviävän.
Vai heitetäänkö vanha posti suoraan roskiin? Kun olin elokuussa
raportoinut muutaman italialaisen, Dario neuvoi laittamaan jo
syyskuussa raportin uudelleen asemalle. En minä niin äkkiä
F-UP:ia laittanut.

Reijo Alapiha
Joensuu