Re: [DX] Radio Finland QSL-palvelu: Vastausprosentti 25 %

Re: [DX] Radio Finland QSL-palvelu: Vastausprosentti 25 %

En ole pistebyrokraatti, vaikka IB-pisteitä liiton palkkalistoilla
kirjailen.  Mutta ei kai sentään samasta lähetyksestä saa kahta
asemapistetä? Jos sama ohjelma ajetaa keski- ja lyhytaalloilla tuntuu
oudolta antaa toisesta HS ja toisesta FS piste.... näin maalaisjärjellä....
jhy