Re: [DX] Radio Finland QSL-palvelu: Vastausprosentti 25 %

Lainaus Simo Soininen <simo.soininen@xxxxxxxxxx>:

> [...]
> on mahdollista. Radio Niederösterreichin tyttönen soitti minulle kerran
> ja
> oli innoissaan, kun kuuntelen heitä joka aamu...kerroin, että ehkä kerran
>
> elämässäni sellainen ihme tapahtuu.
>
> Suomi-kuvan kannalta tälläkin vähäisellä seikalla on melkoinen merkitys,
>
> siinä samalla kuuntelijasta voidaan saada innokas Suomi-ystävä, jokainen
>
> sielu on arvokas. Varmaankin meistä jokainen mielellään on tarvittaessa
> apuna paikkakunnan asemia "opastamassa". Kirjelmään voisi laittaa asemaa
>
> lähinnä asuvan DX-kuuntelijan yhteystiedot. Valokuva-QSL maksaa kaiketi

Hei Simo,

kiitos hyvästä ideasta. Ehdotan, että kun asiaa tunnet ja olet
sujuvasanainen (kun vielä oppisit välttämään liioittelua...), niin laatisit
tuon kirjeen ja laittaisit tälle listalle, niin saataisiin se sitten
lähetysvalmiiksi ja voitaisiin sitten toimittaa eteenpäin ko. radioasemille.

73

RV

--
Risto Vähäkainu