Re: [DX] SDR huomioitava rankissa?

Olen silloin tällöin kuunnellut, mm. peditioneilla kahdella radiolla.
Vaihtokytkimen avulla voi nopeasti vaihtaa kuulokkeisiin tulevan
signaalin tulemaan kummasta radiosta hyvänsä...vaikka sekunnin välein.
Siis kahdella radiolla kuuntelu on vielä luomukuuntelua?
Luomukuuntelu voisi onnistua vielä kolmella, mutta ei ehkä neljällä
radiolla? :-)
73's jhy