Re: Euroopan maiden laskenta

This is a message from "jyrki.hytonen" <Jyrki.Hytonen@xxxxxxxx>

Mauno Ritola etsi kadonnutta maata Euroopasta:

Useammalla kaverilla näyttää olevan Eurooppa-QSL-palstalla 42 maata. Itse en
saa kirveelläkään kuin 41 maata. Missä kohtaa lasken pieleen? Joku varmaan
hoksaa virheen heti. Olen laskenut seuraavat maat: Alankomaat,Albania,
Mikä puuttuu?

Puuttuva 42 maa voi sinulla olla Neuvostoliitto.  Sen maapisteen saa
pitää Euroopassa siihen asti kunnes kaikki entisen Neuvostoliiton maat
on verifioituina.  Eli, jos sinulla on jo kaikki ex SNTL-maat
(Georgia, Azerbaidzhan,  Turkmenistan, Moldova,  jne.) et enää
 saa Neuvostoliiton maapistettä.
Näinhän se oli?

73's de Jyrki Hytönen
Jyrki Hytönen               phone  +358-(0)6-871161
Finnish Forest Res. Inst.   fax    +358-(0)6-871164
Box 44, FIN-69101 Kannus    e-mail jyrki.hytonen@xxxxxxxx