Euroopan maiden laskenta

This is a message from Mauno Ritola <ritola@xxxxxxxxxxx>

Useammalla kaverilla näyttää olevan Eurooppa-QSL-palstalla 42 maata. Itse en
saa kirveelläkään kuin 41 maata. Missä kohtaa lasken pieleen? Joku varmaan
hoksaa virheen heti. Olen laskenut seuraavat maat: Alankomaat,Albania,
Belgia, Bosnia-Hertsegovina,
Bulgaria, Färsaaret, Huippuvuoret, Islanti, Italia, Itävalta, Jugoslavia,
Kaliningrad, Kreikka, Kroatia, Latvia, Liettua, Luxemburg, Makedonia, Malta,
Moldova, Monaco, Norja,
Puola, Ranska, Romania, Ruotsi, Saksa, Slovakia, Slovenia, Suomi, Sveitsi,
Tanska, Tsekki, Ukraina, Unkari, Valko-Venäjä, Vatikaani, Venäjä,
Viro,Itä-Saksa ja Länsi-Berliini.
Mikä puuttuu?

Vinkistä kiitollinen

MR