Re: CBC/SRC-pistelaskenta

This is a message from Jorma Mantyla <jmantyla@xxxxxxxxxxxxxxxx>

No on ainakin ennen laskettu eri asemiksi CBF 690/CBM 940 tai esim.
CBEF 540/CBE 1550.
Mitä ALT tänään ajattelee, siitä en mene takuuseen, se pulja tuntuu
muuttavan näkemyksiään suhdanteiden mukaan. Nyt olivat
sitä mieltä, että mm. Yle:stä saa vain HS/FS-pojot, mutta muita
ei sitten jaeta.
Kysymystä olisi muuten hyvä soveltaa myös Japaniin.  Olen viime
vuosina raportoinut uudestaan NHK-1/NHK-2 -asemia, joista ennen
luulin ettei jaeta eri pongoja (esim. NHK Fukuoka JOLK 612/JOLB
1017).
Samoin Havaijiin, missä esim. useimmat Honolulun asemat lähettävät
samasta mastosta...

Appropos: kuka oli Grönlannin v/s, kun se ei vastaa mulle..?

JM